hahaha, jonna då..

Hahaah, såg precis att jonna hade skrivit ett inlägg vilket är skit kul.
Tänkte bara uppdatera lite och säga att jag inte gör någonting, fett roligt att veta, eller hur? jag vet..

Rasmus vill baka kladdkaka vilket låter för jävla gott men kommer nog inte sitta så bra på min mage och mina lår ifall ni fattar vad jag menar höhöhö... Whatever vi får se hur det blir med det, annars då? förutom att inte göra någonting alls så sitter jag och taggar till inför BB ikväll, känns lite som om det kommer blir spännande hur allt blir nu när sara har varit en naughty girl... haha ses senare eller tomorrow! puss.

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Neeej jag dissade inte dig för du är snygg iallafall :D och inte visste jag att du hade blogg!

2011-04-13 @ 21:21:49
URL: http://beginningintheend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0