God morgon!

God morgon!
Idag vaknade jag sjukt tidigt, jag vakna typ halv 9 haha heelt sjukt! Men vill ni höra något ännu sjukare? Jag gick upp och börja städa när jag vakna! haha wtf lixom , vem är jag och vad har jag gjort med gabbi`?
Nu ska jag aldeles snart gå och duscha och sedan fixa mig och så, kanske till och med hinna ta disken? eftersom jag ska åka hem sedan för att vi ska iväg och köpa målarfärg för att vi ska måla om hemma hos mig någon dag här ! Skit bra eftersom mina väggar ser rent utsagt FÖRJÄVLIGA ut! haha
Solen skiner än idag, så jag får väll skynda mig så att jag hinner ut snabbare så att jag hinner njuta av solen! Vi ses sen! PUSS!:)

gick inte att ladda upp bilder så ni får den här gamla och inte så vackra bild istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0