god kväll !

Hejsan på er!
Hur är det? själv är det braaaa ska ni veta. Såg precis på Big brother och nu sitter jag och chattar på fejjaaaaaan, fett kul liv jag vet..


Förut så drog jag och träffa bästa jonna ett tag, hon är så jävla störd.. hon smsa mig från ingenstans och ba ta 48 bussen hit, då va det om 10 min så jag fick panik och drog till bussen bara, så jag glömde både att kissa och ta på mig en jacka haha...  jaja jag dog inte så ingen skada skedd.

Nu ska jag nog kolla på jersey shore avsnittet jag missa förra söndagen och sedan typ ingenting haha, imorgon tror jag att jag måste åka till skäris och köpa något haha jaja vi ses snart! PUSS

Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0