God dagens.

Hejsan!
Kom precis hem för att jag och mami gick ut på prommisen direkt när jag kom från skolan, vi gick genom solgård idag och då såg vi skummaste statyerna på en tomt, massa nakna brud statyer och snopp statyer, hah wtf så jag smög dit och fota medans mami höll utkik hahah...
Sedan vandra vi på och körde mördar backen som vanligt och sedan köpte vi frukt i container affären (haha) och sedan upp till vanliga affären och sen hem, blev typ 5 km tror jag mami sa, skit bra!


Nu sitter jag här helt slut och hade tänk att ta mig ett glas annanas juice och ringa rasmus och kolla läget så vi ses snart! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA OMG!!

2011-04-06 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0