förlåt!

Hejsan!
Förlåt att jag ej har bloggat. JAg drog ju och mötte jonna i liljeholmen, jag fick stå och vänta på henne huur lång tid som helst, vilket inte var kul, sedan kom hon och då rörde vi oss mot Tullinge, där hennes tandläkare är, sedan kom emilia eftersom jonna och hon skulle sola solarium, jag sola inte eftersom jag ändå inte kan bli brun hehe..Sedan drog jag och jonna till henne där jag åt, det va skit gott.. sedan lät jonna inte mig blogga nnågot så det är därför jag ej skrivit, sååå skyll på jonna.


Nu hade jag tänkt ta en kopp kaffe med mami och sedan röra mig mot rasmus men han har fått en ny skärm så jag kan nog skriva därifrån ;) niiiice. ses snart! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0