chillar gal1

Hejsan svejsan!
Just nu sitter jag och gör inte mycket als om jag ska vara heelt ärlig.. sitter och bara njuter av stunden, haha nej jag skoja... Lallar runt på fejjan och sneglar på tv:n då och då, har även på mig min nya, väldigt bekväma mjukisdress, så det är ju härligt, kan jag lova.
Men för att sänka stämningen lite kan jag ju medela er om att jag är lite smått irriterad för stunden, varför vet jag inte riktigt, eller jo kanske för att jag vill kunna göra roliga saker men inte kan, hmm, ''kan du utveckla det?'' nej det kan jag inte, eller rättare sagt, jag orkar inte ! jaja blabla nu ska jag inte vara sådan.. vi ses snart tror jag, mohahah puss på er.

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Var med i min tävling som avslutas ikv :) kram <3

2011-04-12 @ 12:00:14
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0