Åt precis!

Hejsan!
Jag åt precs middag, idag bjöds det på pankisar med sylt och glass, muums.. tog dock ingen bild eftersom jag för det första glömde bort det och ni har ju ändå fått se på pankakabilder förr så...


Snart så hade jag tänkt gå och bada *buhu* fan då haha orkar inte sitta och klaga idag så jag skriver såhär: *klagar* bra va? haha
Juste vill ni veta något kul? inatt, runt halv 1 så kom min storebror hem, svinfull så jag gick till köket (där han stog och vingla) för att hälsa och då blev man påtvingad att leka vakt för att han ville träna på hur han skulle göra för att få komma in på någon klubb typ haha, jag sa åt honom att han inte fick komma in på min klubb iaf för att han va för full haha, han ba nej men ärligt nu måste vi öva.. haha yes, tänkte bara berätta det bara ifall ni ville veta lixom :)
Det där är min bror niclas, lång och smal, tänk er han vingla in och vill öva på att dra fram sitt leg.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0