Är på lite bättre humör..

Hejsan!
Jag har precis blivit på liiite bättre humör, varför vet jag inte, det har ju inte hänt något lixom.. jag har suttit här på min extremt vältränade röv och inte gjort någonting alls- eller jo nu ljög jag faktiskt, jag och Rasmus (han kom hit för en stund sen) sprang i panik till den lilla affären på baksidan av min gård (den skulle stänga när som helst) för typ en timme sen, men annars har jag inte gjort något. *intresseklubben antecknar* nej nu var jag på tok för töntig haha..


Det jag håller på med just nu är att peppa mig själv till att orka resa mig och gå till köket för att hämta en till omgång av muffins,glass och fruktsallad, detta har jag hållt på med i ungefär 30 min om jag ska vara ärlig men jag tror att jag kommer orka det aldeles snart! i hope so.


Såhär går det alltid när jag och rasmus ska ta ''seriösa'' bilder tillsammans, det går inte...




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :D

2011-04-10 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0