trött som satan

godmorgon.. eller god och god.. är så fruktansvärt trött asså! ååh haha .
direkt när jag vakna, för typ en kvart sen så gick jag upp gjorde kaffe och gick ut och tog en cigg så nu är det iaf än aning bättre med tröttheten än när jag precis gick upp haha.
idag är det min senaste dag, slutar 20 i 2 - wäääh ;( jag orkar inte haha är så van att sluta 12 haha . men jag är ledig varje fredag så imorgon kan jag ta det lungt och inte behöva kliva upp så himla tidigt ;)
nu måste jag börja fixa mig och väcka rasmus och försöka få honom att fixa sig , och han måste skynda sig! har inte tid för sånt här haha. jag skriver väl antagligen efter jag har kommit hem från skolan så då ses vi då.
puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0