ola badola

haha .. åt för en stund sen och efter det tog jag självfallet en ciggarett. det är ett måste för mig . efter man har ätit en måltid så måste man, eller aa jag iaf gå ut och röka.. haha :D blir så röksugen efter jag ätit :) ska snart göra en kopp kaffe , mmh så gott . köpte en keffe på pressbyron idag , och fyfan va varmt det va ! man va ju tvungen och vänta i 10 min innan man kunde dricka det .
btw så har jag haft den där visan(?)  i huvudet, ni vet den där ''ola badola titta under kjola, vad fanns där? en naken militär med snopp och givär'' i typ 2 veckor haha -.-' och jag får inte bort den ! så ibland kan jag sitta och typ humma eller nynna på den , ibland även sjunga den utan att tänka på det haha .. shit asså

här bjuds det på bilder vetja.

vitlöksbröd

pommes med hamburgare

sen måste man ju visa upp sina ciggaretter











sen tröttna jag..

där kom jag på att jag kunde göra en kopp kaffe

och där tänkte jag . ''fan va jobbigt att gå till köket''


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0