halebop reklamerna..

måste bara skriva om halebop reklamerna ..som jag värkligen HATAR! dom är ju så jävla värdelösa -.- som i den där med 3 st killar och dom ba typ : ''aa vi är jätte bra kompisar och nu ska jag bevisa det heheh.. '' och så hoppar han upp på dom så det bildar ett H och ba : ''HALEBOP'' typ eller något liknande . man ba ee? eller den när en liten unge ( som förövrigt är jätte gullig) gör ett H med hjälp av sina fingrar och sen ba : ''HALEBOP'' .. okej jag kan fan ta upp alla men det skulle bli för jobbigt .. det jag vill komma fram till är att dom suger ! vem  kommer på såna där värdelösa reklam-filmer ? shitt asså.. och att ens tänka att jag en gång för många år sen faktist hade halebop.. SKÄMS PÅ MIG !! ush -.- haha okej fan vad jag överdriver över några reklam snuttar men jaja whatevaaah..




 
jaja nu ska jag se ett sista avsnitt av kenza & tyra show.. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0