haha tja!

som vanligt: det va inte igår! har värkligen inte haft lust att skriva.. okej jag gör så här hela tiden men whatever :)
har en sån jobbig huvudvärk , den gör inte så extemt ont men den är irriterande, vägrar försvinna ! men men så är det ibland.
asså shit! sköönaste avsnittet av family guy, så jävla häftigt, brian och stewie(?) åker runt i olika dimentioner eller vad det heter hehe, och så kom dom till ett där alla dom såg ut som disney figurer, och fan va söta dom va haha! förutom meg.. dom är ju alltid så jävliga mot henne haha. okej jag låter som värsta family guy tönten men aja.. nu ska jag snart fixa en kopp kaffe och vänta på att kungarna av tylösand (?) ska börja haha fjolla jag vet :) ses senare maby..
puss på rumpan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0