buhuhu :(

ååh min huvudvärk blir bara värre och värre .. nu gör det fan ont som fan. så ska bara ut och röka min godnatt ciggarettii och sedan ska jag på dejt med kudden. blir väl ändå bra att jag går och lägger mig nu eftersom jag börjar kl 8 imorgon och jag måste komma i tid ! jag tänker inte sabba min fläckfria närvaro. :) och nu orkar jag inte ens ta hand om disken -.- men jag tar det imorgon efter skolan haha , och om jonna ska plugga imorgon så ska jag komma och våldgästa för jag har inte träffat henne på 100 år känns det som :( haha jaja kudden ropar mitt namn så jag ska lugna den lite sen gå och röka som sakt sen ska den få väldigt mycket uppmärksamhet.
ses imorgon...eller gör vi? man vet ju aldrig med mig.. ett tag är jag här och sedan kan jag helt plötsligt försvinna i flera veckor , om inte månader MOHAHAH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0