tråkig dag

tänkte berätta om min väldigt intesanta dag so far.
dagen börja med att jag vakna försent , så jag fick stressa ihjäl mig för att hinna och sedan va jag för snabb så jag kom typ 20 min tidigare än vad jag brukar? ingen aning om hur jag lyckades men jaja.. sen när ja va i skolan köpte jag en kaffa för att vakna upp och sedan lektioner , sedan mat där de förekom lite drama, för en är lite dum i huvudet :) haha och sedan när jag kom hem till rasmus så somna jag .. FAN DÅ! jag hatar att somna efter skolan , jag kommer inte kunna somna ikväll..
lite gamla bilder:

så charmig hjälm jag va tvungen att ha på mig i sommras

haha ja vad ska jag säga..

midsommar

mamma på midsommar

jonna på min plärre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0