lista (a)

 

Fullständigt namn:  gabriella anett marie eriksson
Födelsedatum? 19 october
hur många barn vill du ha? ett eller 2
vill du gifta dig? spelar inte så stor roll
är du kär? ja
favoritårstid? vår
är du cooling ? såklart ;)
är du rolig ? om jag är.
är du retsugen? alltid
är du snygg ? e ja? haha ;)
svär du för mycket? nej
vad har du för byxor just nu? inga
vilken låt lyssnar du på just nu? ingen :)
hur är vädret just nu? kallt
vart skulle du vilja åka? utomlands
vill du ha barn? ja
vad ska dom heta? det vet jag inte
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Skulle du dricka dig full nu? nej haha?
hur mycket är klocka just nu? 23.44
hur svär du oftast? varierar
mage ben eller armar? mage
bruna, blå eller gröna ögon? spelar ingen roll
brunhårig, rödhårig eller blond? brunhårig eller mörk blond
kort hår eller långt hår? beror på
lång eller kort? lagom
charmig eller rolig? båda
att de röker eller snusar? röker
vilka är de 3 första sakerna du kollar in hos det motsatta könet? paketet. haha nej skoja, ansikte, hår och klädstil tror jag.
hur stor betydelse har kläderna? ganska stor
tycker du om någon just nu från det motsatta könet? ja


Har du blivit kysst? ja
Stått på scen? HAHA aa
varit med om en bilolycka? ne
klättrat på berg? yes
Viljat bli tsm med ditt ex igen? nej tack
någon gång blivit sårad? har jag väll
någonsin tänkt på samma kille/tjej samma natt flera gånger? hahah guess so
gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom? aa
gjort bort dig offentligt?  haha om jag har
gråtit när ett husdjur dog? mormors katt när jag va typ 6 (a)

Kan du vifta på öronen? nej
Du slicka dig på näsan?
nej
du kolla i kors med ögonen? yeah
du låta bli att prata på 4 timmar? nej
du vara på en fest utan att dricka? kan ,kan jag väll men aa-
dina vänner lita på dig? ja
du suga? HAHA

kallt eller varmt? lagom
blått eller rött?
blått
regn eller snö? regn
ull eller bomull? i don't care
rosor eller tusensköna? rosor
vår eller höst? vår
historia eller vetenskap? inget helst
matte eller engelska? samma svart igen
kärlek eller lust? looovee
katter eller hundar? hund men är allergisk
hår eller ögon? vet ej
pierca tungan elr näsan? tungan tror jag
brinna upp eller drunkna? ää inget tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0