trött som fan..

tja tja kom hem för en stund sen har ju varit på parken zoo i eskilstuna ellr hurfan man skriver det? whatever .. det va faktist riktigt kul , först kollade vi på djure´n och så , sen åt vi och sen åkte vi alla karuseller och de som fans där , det fans typ bara 2 st som vart roliga men jaja de va kul iaf .. sen badade vi men sen efter ångrade jag att jag badade för det va så jävla äckligt i omklädningsrummet . euu :( på tåget hem somna jag med och nu är jag trött som fan men ska inte gå och sova . rasmus sov ju gär inatt också för frsta gången HAHAH bättre sent än aldrig , a men de va najs han drog väl någon gång på dagen och jag vet inte riktigt när vi ska ses idag men men ska iaf gå och duscha när som helst känner mig sjukt ofräch tack vare badet ! c ya all later ..

dom få bilderna jag tog , får väl sno några av bee sen , hon fotta som en galning XD


bee på tåget dit

igen..

alexandra sandra och ajat på tåget dit,inte för att man ser något men jaja

haha

alexandraå sandra med statyer eller vad de heter

bee med statyer eller vad de heter

sandra å alexandra igen

timon (A)

en krokodil typ

fiskar som va jätte stora å en krokodil

ett djur

igen, vet ej va de e

struts

något konstigt djur

stora sköldpaddor

fett stor ödla

jag å sandra när vi åkte en karusell för småbarn haha

hahah jaja tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0