stan?

fan jag funtar om jag ska dra till stan eller inte och möta rasmus och co? eller kanske bara chilla gal1 hemma . fan jag får beslutsågest ! hmm jaja whatever ..tänkte lägga upp några bilder ;) so here we go.

haha min brors vägg , va bara tvungen

rasmus och min bror ligger och solar , blev något fel på kameran så bilden ser mörkare ut

rasmus när han ligger och sover hahah

rasmus när vi va på johnnys träning igår

haha cola ´låda nr 1

cola låda nr 2

haha måste bara förklara cola lådorna .. hahah i skolan så har jag samlat på alla cola burkar och flaskor i 2 lådor som jag har drukit under en tid vet ej hur länge i skolan , vet ej varfr en kul grej bara .
tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0