här bjuds de på en liten lista

Allmänt:
Namn: Gabriella eriksson
Hårfärg:brunt
Längd: 1.60 någonting
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär: yes

Har du under den senaste månaden ..
.. Druckit alkohol: ne haha
.. Rökt: Ja
.. Shoppat: Vet inte, tror inte det.
.. Skejtat: Nej
.. Bakat: tror de i skolan om ja inte minns fel
.. Stulit något: Haha aa
.. Motionerat: haha nä (A)
.. Solat: Nej
.. Haft sex: aa
.. Tappat bort saker:  har jag Säkert

Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för: shit. typ 3 maby
.. piercings: öronen naveln och ögonbryn kanske tungan snart om ja vågar
.. tatueringar: Ingen seriös
.. syskon: 3 st
.. saker jag ångrar: hah finns en massa saker
.. personer du kysst: meh de är inte så att jag räknar, ja vet inte
.. förhållanden du haft: de ända jag vill räka e de jag är i nu <3 


Gott & Blandat:
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: oh shit måste nog vara lojal mot donken hahha
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller pizza: pizza
Läppstift eller läppglans:läppglans inte för ja brukar använda de men men
Buss eller bil: bil
Cider eller öl: Cider
Ärligt:
Svär du: Ja
Sjunger du: så gott ja kan ..
Duschar du varje dag: ye i<3 it
Kommer du överens med dina föräldrar: ja e bff med min mamma ;D  
Tuggar tuggummi: Ja,
Plattar håret: ne bara ibland när jonna e här med sin platttång
Gråter du: gör ja väl

Har du någonsin ..
.. Blivit nedslagen: ne typ inte
.. Ångrat ett sex: HAHA ja...
.. Druckit whiskey: aa fast gillar inte de
.. Kissat ner dig: Haha, vem har inte ;)
.. Ljugit om din ålder: Haha aa
.. Bråkat utan anledning: aa
.. Kallat dina föräldrar cp´: men ja
.. Varit uppe 24 timmar: Ja
.. Varit i USA: ne
.. Åkt helikopter: ne
.. Åkt limousine: ne

I framtiden:
Namn på barn: liam är fett sött sen vet inte
Hur vill du dö: ja vet inte
Vad vill du bli när du blir gammal: jag ska fan va en fett rolig gumma ! typ som min mormor
Hur vill du gifta dig: vet inte på något skönt ställe
Vart vill du bo: Vet inte
Drömjobbet: Vettefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0