en till

DIVERSE:
Namn:
gabbi
Födelsedag: 19 oktober
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: blåa tror jag
Hårfärg: Brunt
Längd: någonstans över 1.60
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovanan: vet inte fan kanske att jag säger fuck you hela tiden
Stjärntecken: Våg
Sko stl: 37
Är dina föräldrar skilda: a
Din svaghet: att jag är för bäst ;)
Dina rädslor: vet ej
Det första du tänker på när du vaknar: vad är klockan typ
FAVORIT:
Färg:
Vet inte,
Mat: fan typ allt
Djur: gillar inte djur
Glass: varierar
Godis: choklad
Affär: Hm, Gina?
Sallad: Kyckling
Skådespelare: bryr mig inte
Låt: Har massor
Nummer: har inget 
Tuggummi:EXTRA hahah
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Tandkräm: vet inte
Radiostation: 105,9
Doft: Varierar

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
rik
Hur vill du dö: vet inte
Vem av dina vänner är mest lik dig: hahah ingen aning
Vem är högljuddast: alla typ
Vem får dig mest att skratta: mamma typ(A) 
Vem har du känt längst: vet inte emma tror jag
Vem är blygast: ajat ? 
När grät du mest: Vet inte
Värsta känslan: Ledsen
Vart vill du bo i framtiden: vet inte
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: att jag inte skulle ha exem
Hur länge tror du att du kommer leva: FOREVER
HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken: haha tror inte de
Skolkat: Ja
Tänkt på självmord: Ne
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: ne
Spytt i skolan: ne tror inte de
Velat bli modell: tror inte det
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja massor
Sett en död människa: hm ne tror inte de
Druckit alkohol: Ja
Använt droger: jag är natuligt hög ;)
Ätit sushi: Ja typ
Varit på scen: Ja
Snattat: Ja
Retats: Ja
Blivit nerslagen: tror inte de

DU:
Svär:
Väldigt ofta
Sjunger bra: Haha nej men önska ja kunde
Duschar dagligen: ye
Vill gå på högskola/universitet: Nej
Vill gifta dig: maby
Tror på dig själv: ja jag ljuger aldrig för mig själv hah
Kommer överänns med dina föräldrar: japp iaf mamma med pappa håller jag lix bara med om allt pallar inte haha
Gillar åska: Nej
Spelar något instrument: Nej
Äger en iPod: Nej,
Ber: Nej
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Gjorde det förut
Dansar i regn: Nej

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: Dooooonken
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: vet inte
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: ínget (A)

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Nej, 
Skriva med båda händerna: a
Vissla: Klart som fan jag kan vissla
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: va?
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: kan kan ja väll
Äta vad du vill utan att oroa dig: Haha pallar inte bry mig hällre tjock och glad :D
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade:
mamma kanske
Du pratade i telefonen med: mamma
Du kramade: samuel
Du skällde på: rasmus
Du sportade med: i dont do that shit

SENAST DU:
Skrattade:
idag
Grät: Igår
Tuggade tuggummi: Idag
Drog ett skämt: Igår

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
Träd, väg, hus
Lyssnar du på musik nu: Yes
Vad har du på dig: kortbyxor och en trja

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
Vet inte
Mirakel: jag är ju ett så a
Magi: Nej
Kärlek vid första ögonkastet:  aaa
Gud: Ne
Satan: Nej
Spöken: ja
Tomten: aaaaa självklart

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
vet inte något chill
Hur många plattor äger du: huh`?
Hur många kuddar sover du med: 1 eller 2
Dricker du mjölk: bara me oboy
Personer du hatar: Inte ens värda att nämnas
Tror du gud är en tjej: ja jag är ju tjej
Hur många signaler innan du svarar: Räknar inte
Vad borde man uppfinna: Nånting bra
Är du ett hälsofreak: Nej
Vad är det värsta vädret: snö eller rengn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0