thx mami :D

åkte till huddinge en sväng och mötte mamma och dom och när jag satt på bussen eller på busshållsplattsen så tappade jag min tändare .. så jävla typiskt mig. fick lite saker.. så jag e glad :D och så fick ja en ny tändare när vi kom hem så det gjorde inte så mycket för det va en lika dan fast ny :D
jeans leggins
söt topp ;)
fett gulliga trosor
armband
efter det så åt vi på donken muhahah jag åt en big mac co med 2 extra cheese haha fett gott det va och blev sjukt mätt :) ska väll antagligen till rasmus snart , han är med benny boii <3 sen är de avslutning imorgon ska va i skolan typ 10 så ingen stess morgon iaf :) ska ha dom nya kläderna imorgon med :) jaja men ska röka och sen ringa rasmus ses sen eller imorgon . puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0