skolavslutning

tja fan , de va ju skolavslutning idag . skit skönt att sluta skolan och ha sommarlov :D men lite tråkigt att dra från klassen .. mina betyg va fan skit bra tyckte jag ! :D kan visa upp dom senare eller något heh .. sen när jag kom hem så somna jag och vakna nyss haha , fail. min mamma och dom är hos marie och dom , asså våra grannar och grillar , hon säger att jag ska komma och äta , men jag vill veta vilka som e där först , orkar inte me massa folk haha . lite bilder från idag kommer nu då ..
hela klassen hahah
haha noo more
yasmine , bee och alexandra
sandra och ajat
haha bee och alexandra
yasmine och bee
ajat med sitt hår utsläppt :O :D
sandra
min blomma :D
skriver sen tror jag är fett hungrig tror ja ska till grannarna .. tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0