fuckiiing

okej nu börjar jag värkligen att tröttna på att passa samuel , han har haft massa jävla utbrott och skit ! fan och nu börjar jag känna mig fett förkyld av mina alergier snorar som en jävla idot haha fräsht jag vet .. va och spela fotboll med samuel och mathias förut också och hälsa på i visättra skolan fr dom hade disco haha fett mysigt ;) mina naglar e sabbade med så måste måla om dom imorgon och de tar typ 100 år ;D tänkte lägga ut bilderna jag tog på balen med någon dag här fan haha :D och snart är skolan slut med ! så jävla skönt asså men ska börja på iv så that sucks. men men what to do ? haha okej jag märker att jag bara sitter och babblar nu men de är antagligen för att jag är trött som en jude asså . och min bror och hans polare svängde förbi här förut och va ju en aning dragna men de är härligt asså , vill fan också kröka någon dag har inte gjort de på aa flera månader typ :O okej nu känns de som om jag har skrivit en halv bok så hahah c ya..

mi madre för 100 år sen , fett het ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0