bild-bomb

tja tja , vakna för någon timme sen , rasmus mormor och morfar kom hit idag för en stund sen :D igår så va det en ganska jobbig dag .. först åkte vi till stan och va där och jag försökte få tag på pappa hela dagen , sen gick jag , rasmus och johnny till någon flytande brygga eller något och en gubbe ville hjälpa genom att säga hur han tyckte va bästa sättet att klättra upp och ner på den där brygg-saken , men det va inte till så mycket hjälp man blev mest irriterad och så tog han en av våra mini color som vi fick på väg dit .. haha sen drog vi därifrån , och jag drog hem runt då med för att jag skulle hem och fixa limpa åt mamma så jag drog hem och då va marie och sussie där och drack lite vin så jag satt där ute med dom , sen typ vid 9 fixade jag limpan och sen skulle jag åka till stan och typ möta rasmus och dom i rålis ? och jag visste inte hur man åkte dit eller något .. så först va jag tvungen att vänta på tåget i flemingsberg i en halvtimme och jag fastna i en atomat med handen för jag skulle ta ut min cola hahah , sen när jag kom till fridhemsplan så fick jag vänta på rasmus i 100 år och sen drog vi till donken och alla va typ fett skumma tyckte jag hahha , jaja orkar inte skriva mer så här kommer massa bilder från igår haha ,,

rasmus

rasmus

rasmus

rasmus

rasmus

rasmus

rasmus

energi dricka

energi dricka

ice cream

rasmus på donken

johnny på donken

rasmus med mini colan

mini colan

haha jag

mini colan ,

haha jaja c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0