aj aj aj :P

hej hej , kom hem nyss , igår va jag typ halvt sjuk så vi stannade inne hela dagen , rasmus satt vid datan i typ 13 timmar sammanlagt och jag låg i sängen och kollade på tv och gnällde haha :P och sen kunde jag inte somna förns typ 5 på morgonen .. imorse när jag vakna så mådde jag faktist bra så vi skulle åka till stan men när vi satt på tåget så fick jag så fruktansvärt ont i ryggen, jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv , visst jag har nästan alltid ont i ryggen men det där var brutalt , så jag tog mig till galerian , sen orkade jag inte mer så jag drog hem , hela hemresan satt jag och försökte att inte gråta , gick sådär ,kom någon tår haha (A) sen när jag kom hem så somna jag och sen när jag vakna serverade min lillesyster alicia middag till mig <3 och då hade ryggvärken vänt lite så jag tog mig till stan igen och va där med rasmus ola och johnny och 2 till som jag ej kommer ihåg namnen på , fast dom drog sen .. lite senare drog jag och rasmus med , gick av i stuvsta och gick hem , stanna på ok och handla lite me ..men nu ska jag dra och kolla på tv , är lite smått sur på rasmus med ..

haha bjuder på 2 bilder när rasmus sover (A) älskar att fotta honom när han sover ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0