Vad morgondagens planer ser ut.. tror jag?

Tänkte skriva om morgondagens planer eller ja dagens planer , hehe.. först ska vi vakna .. sen blir det nog att typ fixa oss. sen göra picknick.. sen åka och fiska för rasmus har velat att jag följer med och fiskar ett bra tag nu , så det är lika bra att få det gjort, and who knows det kanske är kul.. sen ska vi tillbaka till rasmus , och sen tror jag att jag drar hem för måste kolla med elin om jag kan få tillbaka en tröja som är där, sen kolla med jonna om hon hade något jag kan låna till dopet för vill inte komma med svarta kläder, folk kommer typ tro att jag är efterbliven ,äger typ bara svarta kläder. sen om hon hade det kolla om vi kan mötas, och sen dra hem till älskling igen. sen ingen aning haha.. frågan är bara om jag kommer hålla planerna för det blir aldrig som jag tänkt mig -.- jaja whatever vi får se hur det blir ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0