Trodde att de va några som skulle slå sönder rasmus..

Jag somnade skit tidigt , bara för att jag va så trött ,och vakna nu typ 20 över 12 av att jag va kissnödig och röksugen , så jag gick upp och kissa och sen skulle ut och röka och då ser jag 4 st som står nedanför rasmus hus och ba är rasmus hemma jag ba va? min första tanke va att nu hade någon som är pisst på rasmus komma hit och typ slå sönder honom ,men det va de inte utan de va max, robin och 2 till som hade svängt förbi för att hämta sina paraplyer hahah.. så jag fick mig en liten chock för jag såg inte vilka dom va haha.. inte tänkte jag att max och några ska komma och våldgästa mitt i natten xd . och nu kan jag typ inte somna om men ska försöka så godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0