vem e föraren då ;D

tja de va ett tag sen :) jag börjar fan bli sjuk eller är typ de :O har en förjävlig hosta och e förkyld å så.. haha idag i skolan fick vi muffins av köket !!! och jag tror fan att de är dom godaste muffinsen jag ätit i mitt liv förfan !! sen på rasten efter lunches så fick yasmine (vet inte hur man stavar) för sig att hon skulle leka staty HAHAH så jävla kul vare och sen börja hon klättra i träd och skit undra va hon hade spetsatt sin mat me ! :O :D sen efter skolan så mötte jag jonna tova och emma så hämta vi min bror och passa han ! haha sen fixa vi vod och sånt te nåra sen drog tova å emma hem å jag å jonna drog till mig å kolla på tv och så bara :) hahah men sen när vi skulle gå till bussen för jonna skulle hem så börja jag skojja me min morsa så hon ba : du är ju körd , och då va ja lite kvick å ba : vem e föraren då , HAHA de tyckte jag min mamma å jonna va askul och de vare me ! ;) och nu sitter jag å äter glass , i just love it ! ;D
MEN NU SKA JAG GÖRA ANNAT PUSS ! 

jonna hemma hos mig                               yasmine när hon e en staty  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0