tröttnar !

hejhej , okej jag vet att alexandra å sandra kommer bli lite pisst off för att jag inte tog bort era ansikten på bilden men bara så alla vet e dom så gölliga igentligen XD , plus ingen jävel läser min blogg så aa , ni behöver inte oroa er :) . de där va iaf i skolan idag ahahha aa:D  efter skolan så mötte jag jonna å lisa vi satt utanför mig i typ en timme å vänta tills någon skulle komma hem för jag har ju tappat mina nycklar , eller a lämnat dom på en buss... aa sen kom min mamma så jag bytte om , jonna tog nåra mackor och drack multivitaminnnn , elin å jonna dricker alltid upp typ halva förpckningen när någon av dom e hos mig :P men inte jag som betalar så whatevaaah. sen så drog lisa hem ååt och jag å jonna drog till stan å köppte en ny navel niercing till moi. sen drog vi å mötte totte leif eller hur man stavar , oliver å a vi tre dåra ! sen drog jag hem :)
såg på dedär jävla svenska hollywood fruar , -.- allt jag har säga e dra åt helvette .jävla idioter ! dumma i skallen e dom ju men de e underhållade , tex som kissie , dessie och deras bloggar , ända anledningen till varför jag läser dom e för att de e kul att garva åt dom , jävla soppor ! ska åxå få alla att hata mig så mycke att jag kan tjäna pengar på min blogg XD !
AJA CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0