talle är en bäver !

tjena :) kom hem för ett tag sen fan . jag å jonna åt sen drog vi ut ! :O vi drog till kästa mötte totte å 2 till kommer ej ihåg namnen , totte hade med sig någon konstig sak man stoppar en sig i å röker med typ som en liten mini vattenpipa :P jätte ful (a) sen kom linus å sen drog totte å dom så då shake:ade jag linus å jonna på någon sak hahahha . sen drog dom hem så då drog jag till min kära lilla talle XD hahahha vi kolla på saker på datan haha skit kul med lite rök besök lite ibland :) bilden e på talle när vi e å röker på hans ballkong . hahah han gör sin bäver min eller wtf de e !? drog strax efter de där .. och nyss ringde timoti och sa att han flyttar om 2 veckor :O! så måste hitta på något me han någon dag :) snart ska jag se om jag kan fixa något gott å äta och sen ta en eftermatenjara eller va de hette hahahah .
PUSS PÅ RUMPAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0