pizza...

hejhej kom hem nyss har varit utelåst så jag drog till min mormor och hälsa på :) hon blev skit glad så jag ringde mamma från mormor och fråga om ja kunde komma å hämta nycklar , de kunde jag :D haha imorse när jag väntade på bussen så mötte jag axl så jag bytte en pizza mot 2 cigg så jag kom till skolan med en jävla pizza så när vi hade rast så gjorde jag pizza och åt :) hahah skit gott :D idag har jag bara jobbat med so :P men aa de gick bra iaf :) ikväll kanske jag drar till talle men vet inte vi får se hur de blir.. han ska ju chill kröka där men vet inte om ja pallar chilla XD hahaha ska snart hämta samuel och mamma ska köpa pizza innan hon kommer hem :) mums ! men nu ska jag dra bye
de funkar inte å ladda upp bilder :P hade fan en bild på min pizza :( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0