måste bara berätta...

... om min lillebrors utbrott han hade idag .. haha han har typ haft damp idag först när ja å elin hämtade han så fick han damp för att han inte ville bära sin väska och för att han inte fick rida på någons axlar så han satte sig på marken å sa att han skulle döda mig och sen ringa polisen . sen när vi kom hem blev han arg för att jag inte orkade göra te till han och då sa han att han skulle ringa polisen igen jag ba aa gör de , sen kom han tillbaka å ba polisen sa att du måste göra te HAHA jag ba ne polisen skulle blivit lack på din dumfan eller något han ba jag vet ja ljög eller något liknande. sen så låg han å sura vid matbordet så jag å elin skulle gå å kolla på tv i mammas rum (samuel sitter alltid där å kollar tv) så han fick rå damp å ba JAG SKA KOLLA PÅ TV GÅÅÅÅ jag ba fuck you och då skulle han rymma hemifrån men kom tillbaka efter typ 2 min å skulle döda mig så han börja slå mig å höll sig fast på mitt ben så jag sparkar av han å råka typ nocka han å då springer han in i sitt rum å kastar saker skriker gråter å bankar i väggar nonstopp i typ en kvart 20 min , sen fick jag höra att typ 40 min efter så hade jonna setthan å då va han skit glad ?! HAHA jävla cp barn !
samuel på bilden :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Samuel blir alltid glad när han ser mig :)

2009-10-01 @ 11:15:08
URL: http://jnnna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0