i'm back.

hejhej kom nyss hem :) efter jag hade städat hos david vilket var det jobbigaste jag har gjort på länge (men fick 500 kr) så drog jag hem å fräscha till mig lite sen så sminkade jag mig och bytte kläder och sånt sen så åkte jag in till huddinge för att möta rasmus men han va inte framme än så han skicka ut putte till mig så jag va med putte så länge haha :D sen kom rasmus och då ville jag köpa cheesburgare på donken så då skulle vi ditmen då börja 2 tjejer skrika ''paaatriiiik'' aa så han ba wtf och gick dit så jag å rasmus gick i föreväg och sen visa det sig att de va puttes kusin hahah :D aja sen gjorde dom min lite små sur ... sen drog vi hem till putte och chilla där hahah och dom höll på och va hemliga så då låsades jag att jag smsa hemliga saker med jonna fast de inte va riktigt så XD hahah sen drog jag å rasmus till bussen JAPP sen drog lilla jag hem :) nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag kolla lite på tv sen hämta något att äta ta en cigg sen gå och försöka sova :D byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0