i <3 fotbolls pöjkar ;D

hejhej kom nyss hem :) efter jag å elin hade passat samuel så drog vi å mötte talle sen mötte vi jonna å bea för talle skulle pierca beas ögonbryn :) fyfan va de blödde så ja å bea gick in på vidioligan och fråga efter papper å vi fick gå in på deras toa :O XD och så köppte jag en kexchoklad !!! sen drog jag elin å talle till stan för att han skulle köpa dricka ;) sen drog vi till vårby och mötte kevin å robin ååå sen drog talle så då begav vi oss till fotbollsplan för att jonte ati och jontes bror (min kompis<3) ´haha va där , va förvånande.. -.- aa men hade skit tråkigt först sen va jag ''boll gabbi'' ett tag men tröttnade så kollade på ett fotbolls lag som spela där , nåra va snygga :D! efter de köppte kevin choklad till mig TACK! :D sen gjorde vi inte så mycke , elin å jag drog hem å nu sitter ja här :) kanske skriver sen :) PUSS
kevin , jonte å robin på bilden :)


Kommentarer
Postat av: KevSkan

Hahahahaha tyngsta bilde (A) xD

2009-09-17 @ 22:24:33
Postat av: hoho

hahah japp (eller inte) =)

2009-09-17 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0