hungrig..

hejhej , som ni kanske ser på bilden så har jag tagit hål i ögonbrynet me :D gjorde de i lördags . i fredags va jag jonna emilia emma stolle emelie och lisa hos emma åså ;) . och så sov jonna hos mig, sen i lördags så va jag och jonna först å städa hennes tomt så fick vi pengar och så drog vi å fixa vod åt några å dela på en limpa , emilia följde me åxå ;D sen drog dom hem ja me sen snacka ja me talle å sådär om han kunde pierca mig och de , sen va jag hemma ett tag sen mötte jag emilia och jonna igen så kom alexandra me sen drog jag till talle å så aaaa. idag så va jag i skolan de va okej , bara de att jag blev lack i matsalen för de inte fans kyckling soppa (A) sen pallade jag inte med musiken heller men annars har jag jobbat bra som fan :D
NU FICK DU DIN UPPDATERING CARINA !! :)
men nu e jag fett hungrig så aa hejdå!


Kommentarer
Postat av: Talle

vad säger man?

"Taack talle, du är bäst! Speciellt på att pierca! WOOHOOOO !!!!!!!!!"

2009-09-07 @ 23:06:15
Postat av: Anonym

feeeeett fint :D

2009-09-10 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0