tråkig lördag.

tja . har fett tråkigt för att rasmus ändrade planer.. a men iaf sov hos rasmus , vakna sen så låg vi och kolla på tv typ sen så märkte jag att klockan va fett mycke och jag skulle vara hemma hos min morbror kl 2  för att hans tjej fyllde år så då fick jag fett brottom och sen kom aldrig bussen så de va fett irriterande. sen när jag kom hem så väntade niclas på mig så vi kunde gå , så jag fixade mig lite snabbt sen drog vi till allan , åt tårta och sånt sen så drog jag hem , somna ett tag sen åt jag middag fett gott , fläskfile med kroketter och sås :D haha a sen drog jag och köppte limpor åt allan sen drog jag hem till han och lämna av dom , fick 2 cigg pack . sen va min syrra där me så vi chilla lite där sen skjussa alicia hem mig på hennes cykel de va kul och sen har jag bara legat hemma . fett roligt liv jag vet ! men nu ska jag röka och typ ta något att äta bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweetie

2010-01-09 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0