slutar snart

tja fan , jag slutar snart . tänkte passa på att skriva nu när jag är i skolan för de blir ju aldrig av när jag e hemma :P inatt sov jag hos rasmus :) kom inte så mycke försent till skolan , bara lite :D sen va jag på möte med björn och anna collins dom e fan dumma i huvudet jag blev fett lack och drog men carina tyckte att jag skötte mig bra hon va stolt så de e ju bra (Y) de e ju öppet hus ikväll kl 6 och jag längtar till att äta de va har bakat (A) vet inte om rasmus kommer eller inte jag tror att han kommer för han har sakt att han ska komma :> min bänk är sjukt snygg fan :D jag har uttryckt hur jag känner för björn och anna där :D nukommer carina så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0