@skolan

hejhej är i skolan , slutar snart vi har bakat och de va fett gott ! vi gjorde kladdkaka och snoddas eller va de hette :D fast vi ska typ spara till imorgon man ba FUCK OFF :P jag vill ha mer de va fett gott :) när jag kommer hem ska jag fixa mig sen ska jag typ åka hem till rasmus . kanske skriver sen men de tvivlar jag på har blivit sjykt dålig på att skriva :D juste min hals är värre fan gör så jävla ont att svälja så jag vill inte äta för jag får så ont hahahah aa.. imorgon är de typ öppet hus eller vad fan de heter fett tråkigt jag får d.a.m.p jag vill inte gå men måste typ :D idag har typ alla haft damp i skolan 2 har dragit hemma men bäst som man är har man stannat hela dagen OCH kommit i tid ! va stolta ! :D men nu orkar jag inte skriva mer så ses ! PUSS PÅ RUMPAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0