sjukt jobbigt

hejhej kom hem för ett tag sen . duscha nyss , skönt som fan :) när jag åkte från skolan så va kim och makus i visättra så då mötte jag dom på en cigg och snacka lite och så sen så gick jag hem men så va de ingen hemma så då fick jag gå hem till mormor tils mamma svarade på mitt sms , sen drog jag till mammas jobb och hämta nycklar sen drog jag hem . min pappa är fett jobbig och slutar aldrig fråga samma frågor som jag har svaratpå 150 gånger så börjar bli lite smått irriterad ! nu måste jag vänta på att rasmus ska komma från stan så jag kan dra och köpa limpa å sånt . nu ringde rasmus han va typ påväg in till stan nu så de e väl bara att vänta antar jag ! ses senare eller imorgon eller något. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0