RÖKSUGEN!!!!!!

tja , jag är fetttttt röksugen för jag har inga cigg fan ... och mami sover typ tror ja !  Aja rasmus mådde typ fett dåligt så han kom inte på de där öppet hus skiten men jonna kom istället :) vi va där i kanske en halvtimme . sen så drog vi till huddinge och chilla där själva ett tag , ett fyllo kom fram till oss och snacka och jag hörde fan inte vad han sa ! så jag svarade helt fuckt up på vad han fråga mig:
han:är de något problem om jag frågar en fråga ?
jag:ne?
han:har du några föreldrar?
jag:ne.
han:går du på socialhögskolan? (eller något sånt)
jag: aa

hahahah assså jag trodde han sa något helt annat fan så jag svarade så :P aja sen tänkte jag å jonna dra hem men då beslöt vi oss för att träffa putte så vi mötte han och så hoppar han upp på mig för jag skulle bära han ? tror ni inte jag typ inte pallar han och vi båda ramla och låg där på marken och asgarva och jonna stog där och kolla på och asgarva :P sen drog vi till donken och putte bjöd mig på en ostburgare HAHAHHA :D sen så drog vi ut och rökte och sen drog vi till bussen och drog hem :) . nu smsar min bror mig och frågar om cigg MEN JAG HAAAR INGA JUUU :(:(:(:( FUUUCK OFF !aja ska på cigg-jakt nu c ya bitches!
jag har fan fått fett långt hår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0