de va inte igår ..

tja fan , de va fan inte igår asså ! har inte haft lust eller tid att skriva eller tid har jag väll haft men inte möjlighet !  okej jag ljuger jag har inte orkat och inte brytt mig FÖRLÅT -.- cry me a fucking river ! :P haha aa just nu gör jag ingenting ligger och smsar och typ har fett tråkigt ska dra upp och hämta cola snart , om inte pappa har druckit upp hela :O aja de e ju fan lov och jag har typ inte gjort ett piss på hela lovet ! i förrigår tror jag att de va så lana rasmus cribbe och samuel hemma hos samuel och jag hade de fett tråkigt somna direkt typ och låg och sov hela kvällen vakna på morgonkvisten och då låg rasmus och sov brevid mig och samuel å cribbe satt och asgarva och kasta kondomer på rasmus men ba ok? XD imorgon måste jag städa som fan , längtar inte ! för vi får gäster på lördag för att vi ska fira mig man ba oj de va inte efterblivet men får presenter och smörgåstårta tror ja? så e glad :D ska också färga min utväxt snart och funderar på att färga underhåret mörkbrunt/svart? de blir nog så .. ! JAPP men nu får jag cola abstinens så c ya motherfuckers .



så går de ibland när dom sitter och spelar och jag har tråkigt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0