äntligen hemma !

helooooo kom hem nyss, äntligen hemma ! gick och hämta nycklar på mammas jobb efter jag kom från skolan för ingen e hemma så jag kom inte in :P och så fick jag en cigg av mamma me :D aja iaf så ska jag träffa rasmus och dom sen. och nu hade jag tänkt att gå och duscha och så för jag måste hämta samuel kl 4 men ska bara passa han ett tag för mamma slutar kl halv 5 ändå :) aja idag på lunch rasten drog sandra och träffa robin och jag å alexandra va fett röksugna men ingen av oss hade cigg så vi fick tigga cigg XD ahahhah fett luffigt :S men vad ska man göra :D a sen fick vi fika och skit en stund i klassen :) aja ska dra och duscha nu tror inte att jag kommer skriva mer idag ! för kommer inte palllaaaaa. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0