@skolan

är i skolan , carina tog nyss min mobil och jag har värkligen ingen lust att vara kvar här orkar fan inte. hade musik nyss och jag fick som vanligt inte vara kvar hela lektionen :P sen kom ja till klassrummet och gjorde några mackor för ja va hungrig och nu sitter ja här och skriver och väntar på att carina ska komma och whaina för att ja sitter här :P fan låt mig sitta här lixom, jag har fan jobbat sjukt bra så cry me a river lixom.. åhh ida vet ja inte vad ja ska göra chilla galet som vanligt antar jag :P filmen ja såg igår på bio va fan ganska bra ! trodde ja inte , men nu som förväntat så kom carina å whaina så bye

Kommentarer
Postat av: alicia

gabbi <3 rasmuski@

2010-01-07 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0