sitter här helt ensam

för mina päron har taggat på kryssning å samuel å alicia är hos farmor och min bror e ute å super typ :P haha och ja har inget och göra ska typ möta rasmus senare ? i think han sa de iaf men har ingen aning.. och nu när ja ba ja e ensam hemma alla ba FEEEST och ja ba hhell no kalla mig tråkig men skulle aldrig ha fest här hemma hos mig fan .....! så idag har ja ingen aning om vad som händer kanske träffa rasmus då som sagt. imorgon har ja inte heller några planer för än så länge .. men på sndag blir det typ bio , typ den där new moon eller vafan den heter -.- har inte ens sätt första filmen men dom ba du kommer fatta ändå , ajah pallar inte bry mig , är på ganska dåligt humör och hatar att va här ensam fan ska gå runt med en fet jävla köttkninv bara utifall att.. kanske skriver senare puss på rumpenstumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0