ser ut som en chackhora

tjaaah är i skolan och ja ser ut som en jävla pundare bara för ja har typ inge smink sen har ja rasmus sss byxor ja skämmmmsss som en idiot ! sov hos rasmus inatt å imorse eller a vid lunch tid så tvinga rasmus mig till skolan :( vi har bakat idag i skolan jag är tyyyngast på att baka muffins !:D åt typ upp halva smeten haha men de va gött ! igår va ja först med jonna sen åkte vi till huddinge å träffa rasmus och my homie bennyboiiii :D idag vet ja inte vad jag ska göra hittar väl på något , de gör man ju alltid .. har fortfarnde inte fått mina cash ja får dom typ på fredag skulle ja tro . sjukt irriterad ! men nu ska ja inte skriva mer byyeee puss på rumpaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0