Tja fan !

Tja fan , ja heter Gabbi å nu har ja som dom flesta skaffat blogg , ingen aning varför eller antagligen för ja har så jävla tråkigt,. Jag kommer nog inte skriva så ofta men a vi får se , ingen aning om varför ja heter sjuktsjukagabbi men a de blev så bara :D!
Aa kan väll berätta om min dag . Börja me att ja åkte till skolan å va där sen när ja kom hem gjorde ja ingenting så sa till elin adde å talle att komma så då va ja med dom , sen gick vi och hämtade min lille bror i hans skola sen drog alla så ja la mig å sov sen vakna ja av att talle å adde ba GABBI typ eller något så då drog vi ut och mötte elin sen drog vi till talle sen mötte vi några lite snabbt , sen drog vi å köppte pizza å fanta och drog till elin och talle gjorde så adde tappa sin pizza på elins ner askade golv men han åt ändå XD sen kolla vi på film sen börja ja å talle fightas sen drog vi :D HAHA aa ska inte skriva så mycke mer nu !!! C YA
bilden e på mig btw haha tyckte den va rolig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0