PÄRON PAJ!

Hej igen :D
har sjukt tråkigt sitter och väntar på att emma å elin ska komma hem :D sitter å lyssnar på micheal jackson eller hur man stavar, ja gillar inte han igentligen bara några låtar , har fått för mig att han e peddo , tycker de e så töntigt att folk som inte har gillat han förut har blivit hans största fans efter han har dött och ba men ja har alltid gillat han , man ba ge dig förfan :P aja :D har ätit paj förfan min mamma gjorde päron paj HAHA de va faktist gott , sen köppte hon chips choklad och cola till mig me , gullig som hon e :) de e fan kul att ha blogg , kanske e bra för mig eftersom ja snackar så jävla mycke (a) efter ja skrev sisst så gick ja å rökte sen somnade jag fan i min mammas säng XD vakna några timmar efter av att min lillebror ville ha fjärkontrollen :) men nu smsa elin så ska sminka mig å dra , de e elin å ja på bilden föresten :Dhaha aaa men aa:D
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0