min väska :( !!

Hej Hej :)
Kom hem för ett tag sen åt nyss pizza och kebeb ! :D igår va fuckt up , glömde min väska eller a elins väska på en buss ! jag hade mina nycklar å allt där i !! :O :( sjukt jobbigt åsen när jag å talle drog till stan å skulle kolla på hittegods saken så va de stängt så ja måste dit imorgon me :P jobbigt, jobbigt. sen drog ja å talle å köppte cigg vi dela på en limpa :D  sen drog vi till hudd sen skulle jag hem å äta kebab! HAHA :D så talle åkte till rasmus så länge , sen kom ja till huddinge å så mötte jag talle och rasmus och sen kom adde så drog vi hem till rasmus å talle tog 2 hål i underläppen såg sjukt läskigt ut så nu e jag lite rädd för när jag ska ta hål i läppen :O :( sen typ drog vi till bussen å ja och talle drog till stuvsta å tog tåget därifrån åså ! ;D ingen skola imorgon ! HELL YEAH! :D sjukt sweet !
C YA BITCHES ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0