hål i läppen :O

tja
först va ja i skolan idag .. jag GICK till skolan :O fett jobbigt, sen i skolan så åt vi frukost sen fick vi lite böcker åså sen åt vi sen kolla vi på film sen så sluta vi men ja skulle ha något möte så jag stanna kvar i skolan sen så hade vi mötet sen drog jag hem sen drog jag å elin till skärholmen å köppte en peircing eller hur i helvette man stavar sen så drog vi till masmo å åt på max :D sen drog vi hem till visättra å fixa cigg sen mötte ja david å då ville han att jag skulle passa hans hund jag ba ok så drog ja hem till mig sen kom talle å skulle ta hål i min läpp jag va livrädd !!! men de va inte så farligt :P aa sen kom emma å elin så tog talle lite hål på dom haha nej men aa... och jag blev skit lack på min syrra så jag boxa henne i skallen ! -.- sen lämna jag hunden å nu e jag här å e skit lack ! -.-
BYE BITCHES!!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0