god bless jonna ! haha

shue bre ! ne jag skojja HEJ !
måste bara börja med att säga att jag e over exited över hur sjukt fin min blogg e nu TACK JONNA du e otrolig skaru veta ! :D aa men iaf idag åkte jag med sandra å skulle kolla om min väska fans vid hittegodsen men då så va vi tvungna att gå till ett annat ställe så då gjorde vi de ,sjukt jobbigt att hitta dit sen när vi kommer dit så fatta jag först inte hur man kom in (a) heh aa men sen sa dom att jag skulle komma tbx på torsdag ,am ba SUG BALLE ! :O så a då gick vi och köppte godis för sandra ville ha godis och jag fick en chock när kärringen i kassan sa att godiset kosta 88 kr jag ba vvad sa du :O? a men iaf så åkte vi till huddinge å mötte jonna och vickan eller hur man stavar :D så va vi me dom sen drog sandra å då bjöd jonna på donken :D sen drog vi å hämta min bror så va vi hos mig ett tag å ja va så otroligt duktigt å fixa disken ;D sen drog vi till jonna å jag hjälpte henne packa sen åt vi å sånt hade skit kul :D sen tillslut vare dags för mig att dra hem , skola imorn vettu :) ska röka å kolla på tv nu
HEJDÅ!!!

måste bara säga att de e jonna på bilden ! hon e ju sjukt brun och ända kommentaren jag har till de e FU! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0