fucking shitt !

HEEEEJ
nu sitter jag här och har tråkigt ! fuck de ,väntar på att min morsa ska sluta på jobbet för då ska vi köpa godis till mig (a) och så ska vi äta , JAG BEHÖVER MAT! bilden e typ ganska gammal men a whatevaaah . har typ legat å kollat på top model ? ee aaa ... jag vet inte om jag ska pröva färga ljus ljus ljus brunt eller inte vet inte om ja vågar ? hjälp mig. många säger att jag borde göra de men då kommer ju inte folk fatta mitt iq? ne jag skoja men aa vet inte hur jag ska göra :D ska iaf ta hål i läppen snart när jag får mina caaassshhh :) kanske ögonbrynet me ? hm NEJ NU FÅR JAG BESLUTSÅNGEST ÖVER ALLT ! spräck de här !
HEJDÅ! -.- kanske skriver senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0